Choice Coaching & Counselling
Loopbaanbegeleiding, coaching en counselling

Powerwalking-coaching

 

NIEUW IN NEDERLAND



Met de Power Walk Trainer in gesprek over werkgerelateerde problematiek zoals, motivatie, vermoeidheid, identiteit en conflicten.


Tijdens de Power Walking-sessies is het doel dat je inzicht krijgt in patronen, belemmeringen, overtuigingen en emoties die je tegenkomt op de werkvloer of in privésituaties.


Met als resultaat dat je fysieke en emotionele hindernissen overwint en beter in je vel komt te zitten.

 

Buiten in de natuur, werken aan je zelfvertrouwen, conditie en een nieuwe leefstijl. Powerwalkend 'op zoek naar jouw stip op de horizon'.







Powerwalking is zeer geschikt voor mensen die herstellen van een burn-out, fitter willen worden, af willen vallen, oververmoeid en overspannen zijn.


Powerwalking is goed voor lichaam en geest. Onderzoek heeft aangetoond dat bewegen somberheid, depressieve klachten en spanningsklachten vermindert.


Voor werkgevers:

Werknemers die fluitend naar hun werk gaan. Collega’s die weinig ziek zijn. Een goede sfeer op de werkvloer. Een aantrekkelijke werkgever zijn. Je werknemers zijn je grootste kapitaal.


* Herstel van vermoeidheidsklachten, burn-out en COVID19

* Vitale werknemers

* Motivatieproblemen

* Lunch-Hike

* Team Building

* Verminderen van werkstress





"Start to Powerwalk":

Ben jij geïnteresseerd in Power Walking en wil je dit leren? Meld je dan aan voor " Start to Powerwalk",in 5 sessies maak je kennis met deze techniek.


Meld je aan voor een gratis intake gesprek via het contactformulier.


Techniek:


  • Loop rechtop en kijk recht vooruit naar de horizon (niet naar de grond)
  • Ontspan je schouders en duw ze iets naar achteren
  • Buig je armen licht in een hoek van 90 graden. Beweeg je armen van voren naar achteren, niet opzij. Hetzelfde geldt voor je heupen: beweeg ze van voren naar achteren. Als je gaat swingen van zij naar zij verspil je onnodige energie
  • Hoe sneller je met je armen zwaait, hoe harder je zult gaan lopen
  • Doe net alsof je over een rechte lijn loopt en vermijd de neiging om je stappen te verlengen.  Trek je knieën iets op tijdens het lopen.
  • Trek je buik in
  • Zet af met je tenen en wikkel je voeten goed af
  • Adem natuurlijk. Het is niet de bedoeling dat je te snel loopt en buiten adem raakt; je bent immers niet aan het hardlopen.
Rondje door de stad!


Spierversterkende oefeningen #totalworkout


Opladen in de natuur!




 

E-mailen
Bellen
Info